25 Kasım 2010 Perşembe

Zaman zaman

    Son günlerde hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden.Monoton bir hayat sürüp gidiyor öyle.Düşündüğüm,plandığım şeyleri uygulamakta zorlanıyorum,sürekli son anda bir aksilik çıkıyor ya da benim hevesim kaçıyor.Kaç gündür ebrularım küstü bana,istediğim şekli veremiyorum,boyalar suda çatlıyor ya da tam tekneden çekerken hava kabarcığı oluşuyor.Ebru yapanlar bilir o kadar zevkle heyecanla ebruyu yaptıktan sonra kağıtta hava kabarcığı oluşması bütün ebruyu mahvediyor.Hocamız insanın ruh halinin ebruya yansıdığını söylüyor.Elbet ben de bir gün çok güzel ebrular yapabileceğim diye düşünmek istiyorum.İstersem olur.
   Dün düşündüm de uzun zamandır yaşadığım bu şehirde dışarı,bir park ya da cafeye çıkmadım.Eskiden öylemiydi,ev arkadaşımla evde durmazdık atardık kendimizi dışarı,hızlı yaşardık bazı şeyleri.Şimdi herşey o kadar yavaş ilerliyor ki...Arada bunun daha iyi bir seçim olduğunu düşünmüyor da değilim.Kendimi dinleme fırsatını buluyorum,eksiklerimi görüyorum,bunları şimdilik gideremesem de farkında olmanın da gerekli olduğu düşüncesindeyim.Ve son olarak ''zamanı benim hızıma göre değil de hızlı akıp giden seyirde kullanmalı''diyorum.....
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder