17 Kasım 2010 Çarşamba

Lunna-park

    Ayyy çok fena başım dönüyor.2 gündür gribim ve kafamı kaldıramıyorum,sanki kafamın içine koca bir kaya yerleşmiş ve ben çevirdikçe yer değiştiriyor.Üstüne üstlük ablacığım benim bu halime daha fazla dayanamayıp hadi kalk seni iyileştiricem deyip zar zor beni dışarıya çıkarttı.Sahilde oturduk biraz,deniz havası iyi geldi en azından bir kaç saat burun akıntım durdu.Balık-ekmek,deniz kokusu falan ben yavaş yavaş kendime gelmişken ablam tuttu kolumdan asıl sürprizimi daha görmedin diyerek beni lunaparka götürdü.Aman Allahım işte macera burda başladı.Crazy dansla başladık,baş dönmem,kafamın arkasındaki demir kafalığa çarparak tavan yaptı derken ondan inip explorer denen o çılgın şeye bindik.Explorerda kafaüstü durarak baş dönmesinin ne demek olduğunu öğrenmiş oldum.Artık kendimde değildim ablam nereye sürüklediyse o alete bindim.Artık duyarsızlaşmıştım,normalde korkarak ben buna asla binmem diyeceğim şeylere o uyuşuk kafayla bindim.Eniştem bizi almaya geldiğinde tanıyamadı,saç baş dağılmış haldeydik lunaparktan çıkarken.Başımın içinde ki kaya parçası da kendini kaybetmiş olmalı ki yürürken o ne tarafa giderse ben höyyngg diye o tarafa sendeliyordum.Neyseki eve sağ salim gelebildik.Hala başım dönüyor,ekran dönüyor,yazılar dönüyor,en iyisi ben yatayım,öptüm(muahhh)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder