29 Kasım 2010 Pazartesi

sorun:bencillik,çözüm:sencillik

    Bencillik kötü bir hastalık...Sadece kendi çıkarları doğrultusunda hareket edenler ne çok çıkar oldu karşıma.Üstelik sadece kendi çıkarlarını düşünüp bunu söylemeseler bir nebze ama bunlar gözümün içine soka soka yapıyorlar.Zor bir dönemin içindeyim,bazı şeyleri üstüme alınabilirim diye düşünerek takmamaya çalışsam da sürekli birlikte olduğum insanların da bana nisbet yapar gibi konuşmalarını artık görmezden gelemiyorum.Canımı acıtıcak konularda konuştuklarını bile bile niye anlatırlar ki bazı şeyleri bana,bırak anlatma,ne halt yerseniz yiyin ben bilmeyeyim.Ama yok, hiç bir noktayı atlamadan soluksuz anlatıyorlar.Tahammül edemiyorum,kırmak da istemiyorum,ama bir yandan da onların beni kırdığını düşünüyorum,susuyorum,yorum yapmıyorum,belki anlar acı çektiğimi,üzüldüğümü.Ama nerdeee artık insanlar sadece kendi egolarını tatmin etme peşinde,sadece ''ben'' deyip diğerlerini ezip geçiyorlar.
   Evet zor bir dönem atlatıyorum,herşey üst üste geliyor,sevgilim,kedim,arkadaşlarım hepsi birer birer terk ettiler beni.Kolay değil,ama atlatıcağıma inanıyorum,herşey unutuluyor,bak beni deliler gibi seven sevgilim şimdi başkasını deliler gibi seviyor,o da nispet yapıyor bana,o da beni unuttuğunu gözümün içine sokmaya çalışıyor.Aç artık gözlerini,duy kelebek kanatlarının sesini....

3 yorum:

  1. Öncelikle geçmiş olsun.İnsan'ların hayatında göremedikleri birşey var.Önce sağlık ellerimiz ayaklarımız sağlam aklımız başımızda olması büyük şans bence birçok insan sağlığını kaybediyor,sağlığıyla ugraşmaktan bu tür şeylere vakti olmuyor.Bence seni istemeyeni sende isteme mutlaka karşına seni gerçekten "seven" anlıyan biri çıkacaktır.Arkdaşlarının seni konuşmalarına aldırmadan sen kendi doğruların için savaş,kimse başkalarının doğruları için yaşamaz.Bu gün senin başına gelenler yarın onların başına gelmeyeceği ne malum,zaman her şeyin ilacıdır.Şuna katılıyorum insanlar gerçekten insanlıklarını unutup ,senin mutsuzluğundan zevk alabiliyorlar
    KENDİNE YAPILMASINI İSTEMEDİĞİN ŞEYİ BAŞKASINA YAPILMAMASI GEREKİYOR.Neyse çok fazla kafanı karıştırmak istemiyorum.Lütfen kendini ÜZME.Pozitif ol, Pozitif düşün, Her şey yoluna girecek byyy...

    YanıtlaSil
  2. güzel dileklerin ve bu güzel yorum için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim.Görüşmek üzere; Kontes byyy ::))

    YanıtlaSil