14 Kasım 2010 Pazar

Tatil Başlasın

    Batıya biraz daha yaklaşmak bana iyi geldi.Dün akşama kadar alışveriş yaptık ablacığımla.Yeğenim de vardı tabi,şimdiden bir erkek olarak bayanlarla alışverişe çıkılmayacağını anladı.Bizimle birlikte mağaza mağaza dolaşmaktan perişan oldu çocukcağız.Şimdiden alıştırmak lazım tabi....
   Ablamla yapmaktan en çok keyif aldığım şey;alışveriş sonrası kahve ve sigara eşliğinde aldıklarımızın kritiğini yapmak.Aldığım kıyafet,ayakkabı ya da takıların verdiği heyecanın doruk noktasında olduğum zamanlarda sürekli konuşmak isterim.Anlık heyecanlar işte.Ablamsa hala bu heyecanı yaşayabildiğim için bana hayralıkla bakar sadece, şaşkın bakışları eşliğinde ben anlatırım o dinler.
   Dün bu koşuşturmaca da kendimi fazla kaptırıp,muhtemelen deneme esnasında terleyip üşüdüğüm için dün gece boğazlarım şişti.Bu günkü sinema planım da yatmış oldu, ama hala umudum var.Akşama kadar biraz daha toparlarsam muhakkak gideceğim.Ben şimdi biraz daha karabiberli nane limonumdan içeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder