10 Kasım 2010 Çarşamba

Servis Arkadaşı: Prova 2



Vee gecenin sonu... Birlikte yemek yedik, ardından türk kahvesi ve sohbet. Evet bugün daha iyiydi, sanırım zamanla açılıyoruz. İlk günkü gerginliği yoktu üzerinde. Biraz eskilerden konuştuk, ortak tanıdığımız arkadaşlardan falan, hafiften de dedikodu yaptık. Ailesinden bahsetti biraz da,aslında bana hiç uygun bir aile tipi değil, ama neyse bu beni çok da ilgilendirmiyor, arkadaşım sonuçta!


Evin içi hafiften soğuyunca benim yeni aldığım UFO'yu kurmaya çalıştı, önce beceremedi ve çok üzüldü :) neyse ki sonunda yapabildi de keyfi yerine geldi. Benim önümde beceriksiz görünmek korkuttu herhalde. Ortam ısınınca bizim sohbette ısınmaya başladı. Bana yakın davranan birkaç kişi (erkek) hakkında bana açıklama yaptı, e ne de olsa rakipleri, haklı olarak sadece kendisiyle görüşmemi istiyor. Tabi sonuna da ''senin kararın, sonuçta seni etkilemek için söylemiyorum,onlar da iyi insan'' diye eklemeyi de unutmadı.

Sonuç olarak bu gece bana iyi geldi, iyi bir arkadaşım oldu!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder