14 Kasım 2010 Pazar

Ne Yapıyorum Ben??

  Ablamla krizlerdeyiz,şimdi de enişteme anlatıyor :facebooku bile yokmuş,soya sosunu bilmiyormuş ve hayatında hiç rus salatası yememiş.....hahahaaa.Evet biraz sıkıcı ve sıradan bir insan ama bir insanın facebooku olmaz mı yahu,hadi soya sosu hiç yemedin ama rus salatası da yenilmiyecek bir şey de değil.Televizyon izlemiyormuş,internete girmiyormuş.E sen ne yapıyorsun? dedim.Kitap mı?Hayır.Film mi izliyorsun?Hayır.Arkadaşlarınla dışarda mı takılıyorsun?Hayır.Kardeşim ne yapıyorsun o zaman sen?Sabahtan akşama kadar çalışsan sonra da eve gelip yorgunluktan sızıp kalsan tamam diyeceğim ama bir öğretmen ya öğlencidir ya sabahçı ya da tam gün olsun.Yani günün 6-7 saatini çalışarak geçirir.Ne yapıyorsun sen?''Hiç walla sen söyleyince aklıma geldi ne yapıyorum ben''hahahahaha

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder