21 Kasım 2010 Pazar

İlişkisi Var

    Hergün yaptığım gibi eski sevgilimin facebook profiline girdim,son zamanlarda hiç bir paylaşım yoktu,hep aynıydı ama ben yine de bakıyordum.Acaba ne paylaşıyor,paylaştığı şarkılarda beni anlatan birşeyler var mı diye.Yine baktım ve beynimden vurulmuşa döndüm,allahım bu nasıl bir acı,o an kalbimki cız sesini hissetmek bir yana duydum,evet duydum,resmen içimden birşeyler koptu.Onun bir ilişkisi var.İlişkisi var...Bu çok ağır çok,ben bu kadarını haketmedim.Onun için yaptığım şeyleri tek tek söylemiyeceğim çünkü onu sevdim,onun da beni delicesine sevdiğini düşünürken terketti beni,yapayalnız bıraktı,arkasına bakmadan gitti.Evet biliyordum yeni biriyle tanıştığını birşeyler yaşadığını ama emin değildim,bu şekilde görmek çok yaraladı beni.Benimle 1 yılı aşkın süre birlikteyken bile facebookta ilişkisi var yazmıyordu.Ki benim ne halde olduğumu bile bile bunu alenen yayınlaması,benim gözümün içine sokması çok kırıcı.
   Kabullenemiyorum,hayır,olamaz,biz hep birlikteydik herşeyi birlikte yapıyorduk aynı evi paylaştık onu çok sevmiştim o da beni.Şimdi benim ellerimi tutan elleri başkasını tutuyor,onu öpüyor,o üzülmesin diye elinden geleni yapıyor,Benim de üzülmemi istemezdi ama bana en büyük kazığı attı,beni hergün öldürdü.Şimdi bir ilişkisi var,nasıl mutlu musun?çok mu seviyorsun onu?onu tatmin etmek için mi böyle birşey yaptın?çünkü sen benimleyken sevdin onu,bir süre devam ettirdin ama sevgilin ya o ya ben dedi.Ve sen beni terk ettin.Birlikte kutlamasını da yapmışsınızdır belki ha?OH be kurtulduk demişsinizdir,şimdi son darbemizi vuralım dediniz öyle mi?Evet vurdunuz,başardınız,sürünüyorum,kahroluyorum,duvarlar üstüme üstüme geliyor,nefes almakta zorlanıyorum,sizse sevinç çığlıkları atıyorsunuz,helal olsun size....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder