11 Aralık 2010 Cumartesi

Köftehor

    Kurstan bir arkadaş, beni arkadaş gurubuyla tanıştıracaktı bugün,birlikte yemeğe gidip ardından canlı müziğe gidecektik.Bugün sabah aradı teyid etmek için,ben de kurstan başka bir arkadaş vardı,onu da arayalım o da gelsin dedim.Tamam dedi ararsın 8 de orda olur.E ama 7 de buluşacaktık dedim ben.Yok dedi biz seninle ikimiz 7de yemek yiyeceğiz ordan sonra arkadaşlarla buluşucaz.Ben de hımm dedim,çaktım köfteyi,benimle başbaşa yemek ayarlamış ama bana farklı yansıttı.Ben 1 saat sonra onu arayıp yemeği bu seferlik ertelesek 8 de buluşsak olur mu dedim,o da mırın kırın yapıp tamam dedi.Hoşlanabileceğim bir tip olsaydı belki çıkardım ama hiç tipim değil,üstelik bu durumu suistimal ediyormuş gibi geldi bana.Çünkü önce hep birlikte yemeğe gideceğiz demişken sonra sadece biz gidicez dedi.Hiç hoşlanmam böyle çıkarcı tiplerden.
   Aslında biraz da kararsız kaldım gidip gitmemek konusunda.Nasıl bir ortamla karşılaşacağımı  bilmiyorum,ama aynı zamanda şansımı da denemek istiyorum.En azından bir alan yoklaması yapayım,kimler var kimler yok,üstelik kendime bir ev arkadaşı ararken bu görüşme iyi olabilir.Kim bilir belki iyiki gitmişim derim,hadi bakalım gece başlasın!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder