2 Aralık 2010 Perşembe

Düşünce gücü - Kitaplar

   Dün gece iyi şeyler düşünerek uyudum,evrene güzel mesajlar verdim.Evet çok etkili,kesinlikle uygulanması gereken birşey,çünkü sabah kalktım ve uzunnn bir aradan sonra ilk defa kahvaltı yaptım,çok mutluydum,sürekli kendimi iyi şeyler olacağı konusunda düşünmeye sevk ettim,bugün çok güzel ebrular yapacağım dedim.Evet o da oldu,normalde beceremediğim şeyleri,bugün çok rahat bir şekilde yaptım.Okul çok verimli geçti.Arada bazı şeyler beynimi kurcalasa da onları yine düşünce gücüyle def ettim,en azından çalıştım.Eve gelip nefis bir fasülye yaptım,bir güzel de yedim,hem de 2 tabak.Yemek yemeği seviyorum mutlu olduğum zamanlarda,hani şu sürekli birşeyler yiyip kilo almayan tiplerdenim.Biliyorum bir çok bayan çok kızıyor ama ne yapayım bünye meselesi:)
   Sonra ev sahibinin kızı geldi.Apartmandakiler bana sitem ediyorlarmış,benim onları sevmediğimi düşünüyorlarmış.Aaaa dedim niye sevmeyeyim.Tamam o zaman dedi biz çekiniyorduk senden bundan sonra sık sık çağırırız seni.Ayy iyi olur valla,arada bu komşu muhabbetleri eğlenceli oluyor benim için.
   Ayrıca sonunda okuduğum kitabı bitirdim.Judith Mc Naught'un İçinde Aşk Saklı romanı.Çok kalın bir kitaptı,normalde sürekleyici olunca seviyorum ama bu kitapta da sanki sayfa sayısını arttırmak için lafı uzattıkça uzatmış,sürekli bir aksilik çıkıyor ve durum uzuyor,hani şu eski türk filmlerinde sevenler bir türlü kavuşamaz,yıllar sonra bütün gerçekler ortaya çıkar ve kadın ya da adamın suçsuzluğu herşey olup bittikten sonra anlaşılır ya,işte o tarz şeyler fazlasıyla vardı.Yok artık bu kadar da olmaz dediğim çok şey oldu.Yine aynı yazarın Kusursuz adlı romanını da okumuştum,zaten onu çok beğendiğim için bu kitabı aldım ama aynı zevki vermedi.Neyse bunca sözden sonra belki absürd kaçacak ama yine de tavsiye ediyorum,anlatımı güzel,betimlemeler çok hoş,bazı sahneleri gözünüzde canlandırmanız zor olmuyor.Ve yeni kitabım Ejdarha Dövmeli Kız.Onu da bugün aldım bir hevesle,bakalım yeni dostum ben de nasıl bir izlenim bırakacak?

2 yorum:

  1. Mrhb.İyi olduğuna sevindim.%100 düşünce gücünü okudunmu.Gerçekten güzel bir kitab her şey aslında beyinde bitiyor.Afiyet olsun bende çok severim fasülyeyi,hayat asla yanlız geçmez ama gerçek arkdş.boş insanları sevmem mutlaka fikir alışverişi yapmalıyım.Gerçek arkdş.'lar dostluklar zor bulunuyor.Hayat inişli, çıkışlı ilk tökezlemede, ümitsizliğe kapılırsak olmaz.
    Sevgiyle kal,mutlu kal ::))))

    YanıtlaSil
  2. Kuzenim secret'ı vermişti uzun bir zaman önce,son günlerde canım sıkıldıkça rastgele bir sayfa açıp okuyorum ve uygulamaya çalışıyorum,gerçekten hayat yalnız geçmiyor bu konuda çok haklısın,bu hususta bir kaç planım var,gerçekleşirse yazarım,öptüm kocamannn:)

    YanıtlaSil