12 Aralık 2010 Pazar

İçmişim başım dönüyor&&

    Nasıl bir geceydi ama!?Wuuuwwwhh.Hala etkisindeyim.
    Aslında ilk gittiğimiz dakikalarda çok gergindim,birini görürmüyüm sinirlerim bozulurmu diye,nitekim de gördüm.Geçen sene sorun yaşadığım bir kaç kişi benim yan masamda oturuyorlardı.Çok sinirlendim hatta kalkıp gidecektim ama amann dedim niye ben gidecekmişim onlar gitsin.Ve onlar müzik başlamadan kalktılar:))ayy nasıl mutlu oldum,evet gece başlasın dedim.gruptaki kızlar gelmeye başladı yavaş yavaş.Tanıştık sohbet ettik havadan sudan,onlar şarap içti ben vişne votka.Tanışmanın şerefine kadehler kaldırıldı.Aaa bir baktık yan masada lal var,onuda çağırdık,onun bir arkadaşı da ev arkadaşı arıyormuş,bugün tanıştıracak bizi bakalım belki anlaşırız.Neyse o kalktı sonra biz sohbete devam ettik ama tabi ben dururmuyum uzun zamandır içmemişim böyle bir ortam bulunca 1,2,3,4 kadeh derken sarhoş oldum.Yanımdaki kıza hayatımda ne var ne yok herşeyi anlattım anlattıkça içtim,içtikçe anlattım.Gülüyorum kahkahalar atıyorum,kendime engel olamıyorum,allahım diyorum kendime gelmeyim.Lavaboya gittim kendine gel kontes kendine gel,çıkıyorum dışarı yok,konuşurken yine cozutuyorum.Kalktım lallerle halay çektim o kafayla göbek attım,o halimi düşünmek bile istemiyorum.Sonra tutturdum ben de sahneye çıkıcam diye,bana engel olmaya çalışıyolar ama ben daha çok bağırıyorum ben de söylicem diye.Beni hava almaya dışarı çıkardılar,acı kahve falan içirdiler,ben önce içmek istemedim ama sonra sinirlenip bir fırtta o sıcak kahveyi içtim,dilim hala yanıyor!!Sonra ben içeri girdim sallana sallana,baktım bunlar bana engel olmaya çalışıyo,ben de lallerin masasına gittim,orda da bir güzel kendimi rezil ettim,bunlar sonra bana zorla montumu giydirerek beni eve getirdiler,eve getirdiler derken biliyorsunuz bu insanlarla yeni tanıştığım için evimi de bilmiyolar,kendi evimin yolunu bulmakta zorlansamda sonunda bulduk.Beni yatırıp çıktılar,ben de sızmış kalmışım zaten.
    Evet artık kendimdeyim ve bir daha o insanların  yüzüne nasıl bakıcam bilmiyorum,ilk tanıştığımız gecede böyle kendimi kaybetmem çok kötü oldu.Muhtemelen benimle bir daha görüşmek istemeyeceklerdir.Gecelerini berbat ettim çünkü,ama bak allah var onlar da iyi insanlar çıktı,hepsi beni zaptetmek için ellerinden geleni yaptılar.Bana yaptıkları ilk ve son iyilik olsa gerek.Nesse napalım artık yapıcak birşey yok,oldu bitti,en azından ben rahatladım sanki üzerimde büyük bir yük vardı ve ben o yükü dün attım üzerimden,mutluyum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder