10 Aralık 2010 Cuma

''ben şerefsiz değilim''diyenden kork!!!

    Servisten sıcağı sıcağına notlar...Bizim serviste 2 çocuklu çılgın bir bayan var,çok da samimi değiliz aslında.Bugün yanıma oturdu ''kız sen o şerefsizden ayrıldın mı'' dedi.Hıı evet dedim ayrıldık.''İyi yapmışsın o şerefsizden ayrılmakla,sen ayrıldın dimi''o sırada derin bir sessizlik oldu,aslında ne diyeceğimi bilemedim,o terk etmişti beni ve gururum bunu söylemeye elvermedi.''Ayy nolurr ben ayrıldım de,gözünü seveyim'' dedi.Ben de ımm kem küm ayrıldık işte boşver ya dedim.Sonra başladı anlatmaya meğer o benimle birlikteyken bu hatuna sulanmış,gece gündüz mesajlar,kapıya kadar gelmeler falan.O da en sonunda dayanamamış benim o sıralar çok samimi olduğum bir kız arkadaşıma söylemiş bana söylesin uyarsın diye.Ama tabi o kız da söyler mi bana,biz onun sevgilisiyle 4lü guruptuk,klasik sürekli bir yerlere gider gezer tozardık.Söylediği taktirde bu ortam bozulacak ve benim sevgilimin arabası ve gezilecek görülecek yerler hayal olacaktı.Daha sonrasında başka kıza aynı şeyleri yapmış,inanılır gibi değil ama gerçek.Bunları yapıcak potansiyeli görüyorum onda.
   Ben içimden way be derken derin düşüncelere daldım.Kendime yakıştıramadım.Sonra döndü bana ''ıyğğ ne buldun sen onda be,yürürken yanından bile geçemeyecek adama iyi pirim yaptırdın walla''dedi.Evet doğru söylüyordu,ilişkimiz süresince bana,hala benimle birlikte olduğuna inanamıyorum derdi.Beni uzaktan sürekli takip edermiş ve bana hayranmış,e bir şekilde uzun bir süre sonra emeline kavuştu.Bana ''bugüne kadar kimse bana şerefsiz demedi,şerefsiz dedirtecek hiçbir şey yapmadım yapmam da'' derdi.Bazen insanlar olduklarının tam tersini gösterme çabasındadırlar.Bu şerefsiz de aynı şeyi yapmaya çalıştı ve başardı.Gün be gün yalanları dolanları ortaya çıkıyor.Ve ben her geçen gün ondan değil kendimden utanıyorum.

2 yorum:

  1. e hakkaten şerefsizmiş:)neyse kurtulmuşun dua et

    YanıtlaSil
  2. çok haklısın gerçekten kurtuldum,kendimi şanslı hissetmeliyim

    YanıtlaSil