2 Ocak 2011 Pazar

Ginseng ve guarananın muhteşem kombinasyonu

                                                    Guarana                          Ginseng

 Tek amacım elektrik süpürgeme yeni bir torba almaktı.Yürümeyi sevmeyen biri olarak onca yolu yürüdükten sonra bu torbayı almak için süpürgenin markasını söylemem gerektiği söylenince kan beynime çıktı.Bilmiyordum evet bilmiyordum ve boşuna yürümüştüm.Kahretsin diyerek çıktım dükkandan.Gittim bir film aldım: Düşes.Posta gazetesi de film veriyormuş:Aviator ve Tuhaf Günler,pek tarzım değil gibi ama olsun film almak için aldım işte.Hı buarada bir kahve tutkunu olarak yeni bir kahve keşfettim:Ginsengli ve guaranalı kahve.( Ginseng bütün vücut için toniktir. Vücudun zayıflıklarla mücadelesine yardımcı olur, enerji düzeylerini yükseltir ve atletik performansı artırır.)Cinsel uyarıcıymış aynı zamanda,ihtiyacım yok şimdilerde ama olsun dursun bakalım bir köşede.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder